Skräll

Idag har det varit en ganska händelserik dag på sätt å vis! Madde och grabbarna kom och hälsade på mitt på dagen, strax efter så kom bilspekulanter och tittade på bilen.... och köpte den! När de åkt så fixade vi middag ute på murikkan och åt även ute! Vädret hade vid det här laget blivit riktigt varmt och skönt!
När Madde gav upp för dagen och åkte hem så satte vi och vid grillen ute och eldade och drack ett glas vin! Väldigt fin kväll!! Efter en liten stund kom en av Fredriks jobbarkompisar förbi och efter en par timmar kom det en till! Två väldigt sympatiska och glada killar!
Vid kl 23 så gav jag upp och gick in! Grabbarna gick ner till sjön och kollade läget och sen tog dom och spelade en fotbollsmatch på Hedvigs gräsmatta! Dom hade väldigt roligt som det hördes, undrar om resten av Görviks befolkning tyckte det va lika kul ;)
En bra dag tycker jag att det har varit, även om det var lite synd om Madde som fick roa sig själv ett tag där när vi sålde bilen!! Men jag tror hon överlevde, hon hade ju Sanna till sällskap iaf :-)


Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad bra att ni fick sålt bilen! Låter som ni hade en bra dag!

2013-07-07 @ 21:32:05
Postat av: Madde

Ja, vi redde oss finfint! :)

2013-07-07 @ 22:24:51
Postat av: Lilian

Vad mysigt!!:o)

Kramar!!

2013-07-08 @ 13:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0