Måndag

Idag är det en slappar dag, till att börja med! Jag och Fredrik sitter å fikar lite, Martin och David spelar Spindelmannen spel och snart kommer Tobben och Sanna hit och leker :-)
Sjukdomarna har letat sig hit, Tobben har hiskelig hosta och Julie har haft feber! Emma hade huvudverk igår men var pigg i morse som tur var:)
Det är kallt idag -25 och jag måste ut och kärra in lite ved så att de här hemma inte behöver frysa när jag drar till Falun! Blir en snabbtur den här gången, åker ner till Camilla i Gnarp idag, till Falun över dagen på Tisdag och sen hem igen!
För tillfället är jag ute och letar boende på Gotland i sommar! Vill åka när jag fyller år, hitta en stuga som ligger ganska nära farmor och som inte kostar 10 000 för en vecka, inte helt lätt:( Men det löser sig nog:-)
Skulle vara skoj om någon fler vill åka ner samtidigt som oss!!!
Nu ska jag fortsätta att göra ingenting, rätt grett det:-)
Kram


Kommentarer
Postat av: Madde

Här e de sjukstuga oxå! Joel va ju hemma tre dar förra veckan, å ja trodde att han skulle kunna gå på skolan idag då han varit lite piggare i helgen. Men i morse klaga han på huvudvärk å illamående, å hostan ha fortsatt. Så då fick han va hemma igen. Å dessutom så spydde Jesper i morse... Fyra gånger. Men nu har han fått i sig lite yoghurt som han fått behålla, så ja hoppas det inte blir nå mer!!
Jag har jätteont i halsen å Emil är rosslig å snorig. Så de e härligt! Men som sagt, kallt väder idag, så lika bra å hålla sig inne!!

2013-01-21 @ 12:52:23
Postat av: Malle

Fy tusan!! Tobben är ju oxå hemma än, hostar på nätterna tills han kräks! Verkar vara mycket som går!!
Krya på er!!

2013-01-21 @ 14:14:57
Postat av: Jenny

Trist med sjukdomar!! Jag var ju själv hängig förra veckan, hemma ända från tisdagen ju! Hoppas ni kryar på er!

2013-01-22 @ 08:39:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0