Huset!

Ikväll har jag bakat bullar och kolakakor. Just nu sitter jag och tittar på Patrik som skruvar ihop nattduksbord. Vi for på IKEA idag och handlade upp en massa pengar. Jag tyckte det blev ganska billigt men Patrik var av en annan åsikt... Haha!
 
Vi köpte bl.a. bestick, glas, knivlist, hänglist och stolsdynor. Så det ser lite annorlunda ut nu i köket än vad det gör på bilden. Om jag nu får till det och kan bifoga bilder vill säga...
 
Imorgon ska vi åka till lägenheten och städa det sista. Det som är kvar är fönsterputsning. Sen kommer Tobbe med familj på besök. Ska bli jätteroligt att få träffa dom!
 
 
Vardagsrummet ur lite olika vinklar.
 
Ena toaletten, den vi använder mest :)
 
 
Sovrummet!
 
Köket!
 
Hallen!
Gästrummet, med racermålningen som ska fixas till inom kort :)
 
Lite suddiga bilder man jag hoppas ni får en liten känsla för hur det ser ut här! Skynda er hit nu!
Kram
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Malle

Jättemysigt!! Vill åka ner snart, får se om det går få till det på nått vis:-)

2013-01-27 @ 05:52:40
Postat av: Marika

Jag vill pröva de nya stolsdynorna vid köksbordet! :)

2013-01-27 @ 14:32:30
URL: http://ottossonsfyra.blogspot.com
Postat av: Malle

När åker vi Marika?!

2013-01-27 @ 16:14:42
Postat av: madde

Va fint! Ja man må ju ta å åka ner snart. Få fixa de!

2013-02-03 @ 21:51:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0