Vardagen är här!

Ja, vips så var det vardag igen! Efter drygt 7 veckors semester och vistelsen i Canada så är det nästan brutalt att bara slängas in i vardagen på det här viset. Jag landade på Arlanda vid middagstid på lördagen - och tog flygbussen in till city...hamnade på en buss med den mest otrevlige busschauffören jag någonsin mött. En tjej i 20 års-åldern talade om det för honom också! Bra gjort av henne! Hon gjorde det på ett bra sätt...men han bara snäste ifrån och skrek åt oss att kliva av bussen! Välkommen hem Marika! :) Jag åkte nattåg upp till Östersund och var framme kl 05:00 på morgonen. Snacka om tappra grabbar som kom och mötte mig en stund senare!! ÅÅÅÅÅÅÅÅÅH mina grabbar! Så härligt att se dem igen. Jag hade planerat att bara umgås och vara 100 % närvarande hela söndagen...men gissa om det var svårt! Så fort jag satte mig ner så somnade jag...så vid 14tiden så la jag mig och sov i några timmar. Sköööönt! Jag la grabbarna vid 19:30 på kvällen & gick direkt och la mig sen. Zzzzzzzzz! Sen har veckan bara susat förbi. Magnus har pendlat hela veckan pga hantverkare m.m. och annars vet jag inte riktigt hur jag skulle ha fått allt att gå ihop. Ska försöka få till lite rutiner inför nästa vecka - men hoppsan vad svårt det var!

Nu är alla grabbar ute på campingtur och jag har blivit bjuden på middag och vinhäng ikväll! Ska bli skönt! Jag har nallat på vinet redan - har blivit en riktig vinälskare måste jag säga. Puss på er alla! Återkommer!

Kommentarer
Postat av: Madde

Ja härliga vardag!! :-)
Trodde ja skulle hinna komma förbi nåt i helgen me Kalles tröja, men helgen flög fort förbi... Men kanske en annan dag?

2012-09-02 @ 20:35:57
Postat av: Malle

Nu inser man vad mycket tid man har under semestern, nu rullar det bara på hela tiden!! När ska vi hinna ses då?!

2012-09-02 @ 21:29:06
Postat av: Lilian

Ja, shit,vilken härlig resa du verkar ha haft!:D Man skulle få göra sådär en gång i månaden!:D

Kraaaaaaam!! - och du är saknad!! Tur vi ses snart!:o)

2012-09-24 @ 22:08:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0