Klockan är egentligen lite för...

...mycket för att jag ska vara vaken och skriva nu. Men jag gört ändå:) Min sista helg i Olsfors, iaf med säng! Ska väl hit en gång till och flyttstäda men då sover vi nog nån annanstans.

Vi har pratat om att testa hur det är att kliva upp väldigt tidigt, typ 3, för att få vara med varann några timmar till. Men det har alltid slutat med att jag åkt härifrån ca 20. Fast nu ska det testas! Jag tror det kommer gå hur bra som helst :) Om det går enligt planerna ska jag vara framme mellan 7 och halv 8 imorron bitti!

I helgen har vi packat lite grejer och funderat över vad som ska sparas och inte. Vi sparar nog alldeles för mycket men det får väl hivas sen när vi inte får plats med mer i förrådet, haha!

Nu ska jag lägga mig på Patriks arm och somna, finns faktiskt ingen bättre plats att somna på än där :)

Kram och god natt!


Kommentarer
Postat av: malle

Låter alldeles underbart :-)

2012-09-10 @ 14:55:34
Postat av: Lilian

Myyyyys!!!:o)

2012-09-24 @ 22:04:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0