Japanese

Jag laddade upp inför vår Japan-inspirerade helg för några veckor sedan, och var på Mikado och åt middag. Det var faktiskt väldigt trevligt, med god mat och vackert upplagt! Det var första gången jag var där, och jag blev väldigt imponerad. Vi åt en middagsmeny med en förrätt bestående av marinerad fjordlax med en jättegod sås, löjrom, omelett samt en soppa. Sen var varmrätten skivad entrecote som vi först marinerade i en jääättegod marinad, och sen stekte själva vid bordet. (Jag höll på äta upp själva marinaden innan vi började steka köttet!!) Grönsaker stekte vi oxå och åt med ris till. Till efterrätt fick vi glass m chokladsås och frukt, med 24 karats bladguld strösslat över. Väldigt gott!!!
 
Jag åker gärna dit någon fler gång, så kanske vi kan ta en av våra middagar där framöver? :)
 
Vi ses i en yukata på fredag eftermiddag då! :D

Kommentarer
Postat av: Malle

Meen va gott det lät, jag hakar på:)

2012-10-01 @ 00:35:49
Postat av: Lilian

Wow, lät ju Yummi yummi och såg gott ut också!:o)

2012-10-01 @ 22:18:06
Postat av: Jenny

Absolut något jag kan tänka mig :)

2012-10-01 @ 23:34:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0