Väntans tider...

Ja, trots allt går tiden väldigt fort. Nu är det exakt en månad kvar tills beräknad födelsedag för lillbebben. Själv tror jag ju inte att det är så länge kvar. Jag vet, jag ska inte tro det! Det är ju då som man går över flera veckor!! Men jag tror vad jag tror ändå! :D

Jobbar, dock lite kortare dagar för jag är så himla klen! Är trött och har så himla ont överallt. Är bara å härda ut dom här sista veckorna, det ska nog gå bra!

Kram på Er, jag återkommer snart hoppas jag med mera nyheter!

Kommentarer
Postat av: Malör

Madde kämpa på det är inte allt kvar nu!! Tycker du ska prata med läkare och försöka bli sjukskriven!! Kram <3

2012-11-21 @ 21:06:08
Postat av: Malle

Vad konstiga namn jag får så där i all hast när jag kommenterar :-)

2012-11-21 @ 21:07:13
Postat av: Jenny

Härligt att Malör är med oss igen. Men håller med henne! Ta det lugnt...

2012-11-21 @ 21:45:41
Postat av: Hannah

Ja det närmar sig nu! Jag tänkte försöka tränga ut bebisen med ett julbord på Hov den 2 december :)

2012-11-22 @ 15:39:53
URL: http://mammasnart3.blogspot.com
Postat av: Madde

Härligt Hannah, låter som en bra ide! Kanske ska testa de?! :-D

2012-11-24 @ 21:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0