Så var jag där igen...

...dvs med att inte kunna sova!! Och det borde jag ha gjort för åtminstone en timme sen. Skyller på sen kaffedrickning! Har haft ett par dagar ledigt den här veckan och det var skönt! Håller på att vela om jag ska plugga till specialpedagog eller läsa upp nåt ämne till behörighet eller börja som lärare igen eller fortsätta som jag gör nu. Nån som har ett bra förslag på hur jag ska tänka?! Har låg arbetslust-, motivation- och glädje för tillfället. Hoppas det ändrar sig snart! I veckan har jag hälsat på Bälgarna ett par gånger, handarbetat, spelat badminton med Malin, köpt galakläder och varit i Patriks hoods. När jag prövade klänningen hemma var jag inte alls nöjd först! Tyckte min röv blev onödigt stor. Men när jag testade den igen morgonen efter kände jag mig lika fin som i affären. Kommer hävda att det modellen ska göra att man ser ut så, haha. Ska försöka ordna en bild så ni får se. När Patrik kom hem från jobbet i fredags brände vi ner till hans föräldrar. Sov där och fick sällskap av dem på lghstädning. Snällt! Vi började 10:45 och for därifrån 15:00 så det var ändå raskt marscherat tycker jag. Hans båda syskon kom oxå dit och hjälpte till. Susanne skulle ta lite möbler som vi inte ska ha och Joakim var nog göralös tror jag. När städningen var avklarad for vi till Götlaborg och åt middag med Joakim och Sylwia. Det var himla trevligt! Fast tusan vad en helg är kort! Hur ska vi hinna med att umgås med både dom och dig Lilian?! Får fnula på det till nästa gång vi ska dit. Kram på er allihop!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Kan inte välja avsändare när jag gör inlägget via appen :-( Men det är ju Jenny som ni fattar.

2012-11-05 @ 00:54:58
Postat av: Malle

Vi vill gärna ha en bild på dig i din galaklänning :-) Tänk vilken upplevelse att få gå på galan!! Lite avis faktiskt:) Hoppas ni får det riktigt trevligt!! Jag tycker du ska läsa spec.ped, jag tror att det skulle passa dig!

2012-11-05 @ 13:23:40
Postat av: Anonym

Ska du få gå på fotbollsgalan??? Åhhh tooookavis!!! Lyllo dig! Å jag tror att den där klänningen sitter perfekt på dig och att du kommer att va hur snygg som helst, som vanligt!! Synd att jag inte kan vara där och hjälpa dig att fixa galahåret men du kanske har hittat någon annan kompis som kan hjälpa dig med det!! Snygg kommer du att vara iaf, det vet jag!!! =)
Angående motivationen och hur du ska göra med allt, sök in till det du vill och sen släpper du tankarna tills du vet om du kommer in, så har du förhoppningsvis ditt svar där! Allt brukar ju lösa sig på nåt konstigt sätt... Men jag vet exakt hur du tänker, men sök olika utbildningar och jobb och sen får du förhoppningsvis flera alternativ att välja mellan å du kanske du känner vad som känns rätt?
Kanske inte så mycket till hjälp men så har jag gjort iaf...
Saknar dig bästa Jenny!!!

kram Gunsan

2012-11-07 @ 12:00:53
Postat av: Jenny

Jag ska få gå på galan Gunsan!! Helt otroligt men sant. Igår damp nämligen biljetterna ner i brevlådan!! Och nej, jag har ingen som hjälper mig med håret. Har bara en timme på mig oxå. Först möte till 15 och så går bussarna från hotellet kl 16 så det är nog snärjigt att hinna klä på sig och sminka sig som du förstår!! Saknar dig oxå!!

2012-11-08 @ 05:31:13
Postat av: Jillian

Instämmer med både Malle och Guns!:o)

Du får helt enkelt ta med mig i handväskan så kan jag sitta i den och viska upp till dig ;o) Eller s¨f¨r jag väl bjuda på middag -allihopa! :D

Kraaamar!!!

2012-11-10 @ 00:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0