Utomhuspedagogik

Idag har jag varit på Movallen hela dagen. Del två av skogen som klassrum, vi har lekt lekar och gjort övningar som man kan använda sig av, många av övningarna är mer anpassade för skola men går att göra om till lite lägre åldrar också! Jättekul, så inspirerande och bra och trots att det duggade i morse och att det var jättekallt så gick dagen superfort.

I lördags var vi på 30-års kalas i Gisselås.  Det var också kallt men väldigt trevligt, R fick en liten gris om ni missat det och jag tror nästan att Mia blev mer glad än födelsedagsbarnet =) God mat och trevliga människor,  och jag började fundera på mitt 40-års kalas... ska man ha kalas, åka bort eller hur vill jag göra?! Ja det är länge kvar tills dess, men tål att tänkas på!


Kram till er och hela världen ♥

Kommentarer
Postat av: Madde

Jösses! 40-årskalas?! Det måste ju va jäättelänge dit! Men fest e ju alltid kul! :)



Kraam!

2012-05-22 @ 20:30:30
Postat av: Lilian

Det lät ju toppen med utomhuspedagogik!!:D



Ja, med 40-årskalas också!!:)



Kraaaaaam!!!

2012-05-23 @ 08:39:14
Postat av: Jenny

Tycker oxå du ska ha någon form av tillställning när du fyller 40 😊 Sen behöver du inte bjuda så många fler än mig, Madde, Lilian och Marika om du tycker det blir mycket att fixa. För vi hjälper ju dig såklart!! Kul att ni hade kul i Gisselås!

2012-05-23 @ 20:05:43
Postat av: Malle

Låter som en strålande ide, kanske vi ska ta och ha en förfest snart med kanske =)

2012-05-24 @ 22:20:25
Postat av: Jenny

Ja, vad sägs om i sommar när du fyller år?!

2012-05-26 @ 20:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0