Tills vidare!!!!

Jag är så himla glad! Idag fick jag erbjudande om tills vidare anställning på Lundbyskolan :)

Tackade ja utan någon som helst betänketid! Hade goda förhoppningar om att jag skulle få den men man vet ju aldrig förrän det är klart! Ska skriva papper på fredag när expeditions-Eva är tillbaka på plats.

Har hunnit berätta det för några på jobbet och alla jag pratat med har blivit glada och sagt att de tycker jag gjort ett bra jobb och ser fram emot en fortsättning. Nu måste jag ta reda på hur länge man måste jobba innan man får söka Lärarlyftet, vill ju läsa till specialpedagog. Men man kanske kan förhandla till sig en egen deal :)

Har det bra här på Sjölidsslottet. Ska sova här i 2 nätter till sedan kommer Linn hem.

På tisdag ska jag få representera SöFF: s tävlingskommitté vid ordförandeträffen i Södertälje. Min ordförande är på semester så han undrade om jag kunde åka dit. Kul att få frågan. Sen på kvällen är det träningslandskamp på Råsunda. Sverige möter Serbien. Tar med mig Elin på mina SvFF-biljetter så hoppas på en härlig kväll. Det gäller ju att ladda upp inför EM. Måste nypa mig i armen när jag tänker på att det är 14 dagar kvar tills jag flyger till Kiev :)

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Malle

Grattis!!!!



Kram och jag längtar efter dig!!!!

2012-05-29 @ 21:39:20
Postat av: Madde

Men grattis! Va roligt!! :) Kram!

2012-05-30 @ 17:53:25
Postat av: Lilian

Bamsegrattiskramar!!:D Klart du skulle ha den!!:D Kraaaamaaar!

2012-06-05 @ 06:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0