Pubquiz!

Nu vill jag springa på pubquiz hela tiden, men var är ni?;o) Tycker ni kan komma hit en gång i veckan så kan vi ha ett fast lag att tävla med :D

Helgen har varit lugn och skön med mycket utelek igår, tills J gjorde illa sig ordentligt. Stackars liten ramlade med ansiktet rakt i asfalten då han lekte på några cykelställ strax vid spårvagnshållplatsen :o( Han har en bula i pannan och skrapsår på näsan, kinden, över - och under munnen... Han är dock glad igen idag, men igår hade han nära till tårar hela eftermiddagen.

Ikväll ska vi på bio: Avengers. Det ser jag fram emot mycket! Kuselinen har ckså varit sugen på den ett tag, så L är barnvakt till J medan M, M och jag får gå på bio.

Miss you!

Kommentarer
Postat av: madde

Usch då, stackarn!! :-(

2012-05-06 @ 13:32:53
Postat av: Jenny

Ja, det är var ingen trevlig bild! Hoppas han mår bättre! Har du varit på mer pubquiz?! Gick antagligen bättre :)

2012-05-06 @ 21:54:59
Postat av: Malle

Miss u toooo!!!!

2012-05-06 @ 22:29:55
Postat av: Lilian

Ja, det var så synd om honom!!:(



Nej, inget mer pubquiz sedan du var här, men du bor ju ändå "bara" 30 mil härifrån så det måste vi ju kunna styra upp :D



Puss på er, min vänner!!

2012-05-11 @ 05:06:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0