Lärardagarna

Fick ett sms av Marit för ett tag sen där hon undrade om vi inte skulle söka till lärardagarna som går av stapeln i juni. Vi sökte och vi kom med! Nu måste vi ta ett snabbt beslut om vi kan och vill åka, men visst låter väl det kul!! Det här vände sig till dom under 35 och till studerande, förbundet står för resa, logi och mat. Det kommer att vara föreläsningar, diskussioner och tid för en massa prat =) Hur kul skulle inte det vara?!

Annars är det som vanligt med allt, var till stan på Lars Vegas i lördags och det var mycket trevligt. I söndags var det städdag på Bygdegården och sen på kvällen åkte jag in med fotbollsbarn som skulle på laserhallen. Igår var jag och gjorde lite intervjuer till uppsatsen och jag skrev även ner dom, det tog hela långa dagen! Som bonus för attj ag var så duktig bjöd Madde & Kalle på middag =)

På Tordag ska jag vara barnvakt till lilla söta Annie och då tänker vi gå till Madde och hälsa på igen..kanske stanna en liten längre stund!

Ja, det är så livet lullar på här hos mig, vad händer hos er andra?


Kommentarer
Postat av: Madde

Men allt de där låter ju toppen! :D

2012-05-15 @ 22:49:19
Postat av: Marika

...men under 35 Malle?

2012-05-21 @ 00:14:17
Postat av: Marika

...och studerande!!! Ha ha!

2012-05-21 @ 00:16:10
Postat av: Marika

...men under 35 Malle?

2012-05-21 @ 00:17:06
Postat av: Malle

Ja?! Man e väl så gammal som man känner sig!!, eller??????

2012-05-21 @ 17:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0