Första sittande TK-mötet

Så har jag deltagit på mitt första sittande TK-möte. Roligt att få träffa alla, har ju bara hört rösten på dem. De flesta kände jag igen men ett par ansikten var nya. Jätteroligt att få träffa Anna-Karin igen, hon är sig ganska lik. Än så länge är det mycket nytt för mig och jag måste läsa på varje handling noga så jag fattar välgrundade beslut. Men det är skitroligt och jag lär mig hur mycket som helst. Fick även fråga om mitt matchkort, dvs det som berättigar mig att gå in gratis på all fotboll i Sverige. Det skulle skickas omgående till mig! Fick även veta att jag kommer få 2 biljetter till alla landskamper i Stockholm. Ska försöka påverka att man även får till Göteborg så jag får kolla damerna! Nu sitter jag på tåget och är snart hemma i Eskils. Men det blir bara ett snabbt gästspel i lgh:n för jag drar direkt vidare på nya äventyr! Hoppas ni mår bra och er jämtlänningar träffar jag ju snart. Kram

Kommentarer
Postat av: Madde

Låter ju jättespännande de där!



När kommer Du upp till Jämtland? Vill ju gärna träffa Dig! :)

2012-05-12 @ 22:11:19
Postat av: Jenny

Det är jättespännande :) Vet inte riktigt när jag kommer men mest troligt någon gång på fredag. Ska du till Rickard?

2012-05-13 @ 17:41:33
Postat av: Lilian

Det är ju KLAAART att du MÅSTE få gå här i Gbg!!!:D Kraaaams!

2012-05-15 @ 11:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0