Vårstämning

Idag har det skvalat och varit riktig vår, vi har dikat och hackat och sopat vatten hela dagen! En ypperlig dag med andra ord. Nu ikväll hade jag å min syster lovat att barnen skulle få åka till Fyrås och åka slalom, men när jag slutade vid 17.30 var det +7 , regn och blåste kraftigt. Vi tog beslutet att inte åka, Elias blev otroligt ledsen och besviken, han som sett fram mot detta! Men de har lovat nattkallt så blir det bra väder i helgen så kommer jag att köra dit dom då ist!
Annars är allt som vanligt, full rulle med andra ord!

Kommentarer
Postat av: Madde

Ja, hoppas det blir bra väder i helgen! Vi åker t Ålåsen å åker lite slalom i stället. Kom dit vettja! ;)

2012-03-01 @ 22:23:43
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Jenny

Mössorna är klara :) Ska försöka hinna posta dem imorron!

2012-03-04 @ 17:18:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0