Tidningsnyhet

Kändes lite sorgligt och ensamt när jag vinkade av Lilian i söndags! Tur att jag får träffa er snart igen :) Även om det lär dröja tills vi ses alla 5 igen! Pratade vi om när det blir egentligen?!

Men oj vilket uppståndelse min utnämning av TK-ledamot inneburit! Sms, telefonsamtal och halvsidesbild med reportage i lokaltidningen! Gick in på webben för att se om artiklarna fanns med där så att ni skulle kunna läsa artikeln själv men ikväll fanns den inte med. Verkar bara vara med i pappersupplagan. Hur som helst känns det mest roligt även om jag tycker bilden i tidningen var lite väl stor...

Ikväll fick jag handlingarna till mötet imorgon kl. 17. Hoppas verkligen det kommer vara lite mer framförhållning framöver annars kommer jag få svårt att hinna sätta mig in i allt. Har suttit och läst i lite drygt en timme nu och det är det bara 3 beslut vi ska fatta! Är lite nervös för hur det är att ha telefonmöte också, hur begär man ordet och ska man ha åsikter på alla frågor?! Kommer det gå runt så alla kommer till tals eller hur funkar det???! Ja, ja imorgon kl. 17:30 kommer jag kanske ha svar på några frågor.

Madde - har börjat ta två trappsteg i taget när jag ska uppför en trappa :) Haha, kanske kommer ha annan form på rumpan nästa gång vi ses!

Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Malle

Du spar väl tidningen så vi får se!! Det här kommer att bli riktigt spännande, till å me ja kanske blir lite fotbollsintresserad:)

Kraaam

2012-03-28 @ 06:47:32
Postat av: Madde

Ja, vi vill ju se! Kan Du inte fota av urklippet och lägga ut det här?! :D



Jag tar också två steg! Tur vi inte ha stegräknarn längre!! Hihihi!



Lycka till på mötet!

2012-03-28 @ 12:25:13
Postat av: Madde

Å nästa gång vi ses allihopa kanske inte blir förrän resan?! Kändes ju väldigt långt dit...! När det nu blir! :)

2012-03-28 @ 12:26:34
Postat av: Malle

Alldeles för länge!!!!

2012-03-28 @ 17:39:41
Postat av: Lilian

Wohooo, vad coolt!!:) Jag vill se!! Ska leta på nätet!!



Hur var mötet!!:)



Du, skulle jag kunna få bilderna på oss till min mail oxå?:)



Ha ha, jag tar också två steg!!:D



Kraaaams!!

2012-03-30 @ 06:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0