Sportlov

Ja, nu har sportlovsveckan börjat! Den började väl ganska bra tycker jag, jag åkte alldeles ensam in till Östersund och på gyn, för att plocka ut spiralen. Ont gjorde det men nu är den veck! ...och vi ska inte ha flera barn, men jag har haft den i 5 år nu och då ska den bytas helt enkelt. Allt det här var gjort ganska så snabbt och jag drog kosan mot MRC i förhoppning om att Micke skulle jobba och då kanske kunna hjäpla mig att laga cd-växlaren i bilen. Idag hade jag riktigt flax för Micke var på plats och tid över att fixa cd-problemet. Kul var det att träffa honom och han frågade lite om alla och vad som hade hänt sen sist och det fanns väl inte så mycket att förtälja allt är ju bara som vanligt helt enkelt :) Efter det så handlade jag på Coop och åkte sen hem. Fick en kopp kaffe hemma innan det var dags att vika undan tvätt och gå ut och köra in ved och städa ur vedboden, Fredrik muttrade nått om att det blev så rörigt när jag kom hem..men jag tyckte inte det;) Jag tyckte vi hann en hel del =)
I morgon ska vi till Ramsele och åka slalom och sen så ska tjejerna på ridskolan. Jag skulle behöva plugga lite, men kanske att jag tar med en bok till backen, vi får se!

Kram på er alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0