Sista Dagarna På Sportlovet..

..har varit relativt fartfyllda! Igår så åkte hala familjen in till Jonas ochKia och va där i några timmar innan det bar iväg till Grenås och Görans 60-års kalas. En trevlig tillställning med otroligt mycket mat, sång, skratt och allmänt trevligt surr. Vi var där klockan 17.00 och vid 23.00 så orkade inte Emma mer utan då var vi tvungna att lämna placet!
Det var Lena och Göran, alla barnen m familjer och Görans syskon med respektive som var där, kul att träffa alla, skulle ha varit roligt att träffa alla "kusiner" med, men vi pratade om att Fredrik kanske får fixa en kusinträff till sommaren istället.

Idag har vi varit hemma och tagit det bara så där söndagslugnt, tittat på tv! Fredrik tyckte att jag skulle tillbringa 6 timmar och titta på föreläsningar som handlade om Matte?! Jag kan inte ens bli sur, han vill bara hjälpa mig...synd bara att de inte gav så mycket..och jag tittade kanske i 2 timmar innan jag gav upp det där :) Sen åt vi lunch/middag och så gick vi på en timmes promenad! Hem och bytte om och så gick vi till Per och fikade..så var denna dagen slut. Ja, roligare än så var det inte, och nu är det hux flux vardag igen!

Då blir det nog lite mindre blogginlägg oxå är jag rädd, om ni inte vill ha lite fin info om min praktiktid nu framöver;)

Iallafall så har jag kirrat barnvakt åt Martin när vi ska till E-tuna och Julie ska jag nog kunna fixa nått till med, bara katt å eldvakten kvar då =)

Kraaam

Kommentarer
Postat av: Madde

Låter som Ni haft ett toppenlov, förutom Emmas sjukdag då! Fullt upp, som vanligt! :) Härligt! :)

2012-03-11 @ 20:31:12
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Jenny

Kul med alla kalas du får gå på :) Fortsätt blogga på, gillar ditt tempo! Kram

2012-03-12 @ 01:34:38
Postat av: Lilian

Tänk att ni bara roar er minsann ni!!;o)



Kraaaaams!!!

2012-03-12 @ 21:39:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0