Rullar från en superhelg i E-tuna...

Den här helgen gick verkligen megasnabbt! Underbart QL att träffa er och få rå om er en liten stund i alla fall!:o)

Först hade jag ju probem med Katrineholm när jag skulle till E-tuna, men nu när jag åkte från E-tuna ropade de inte heller ut i högtalarna när vi närmade oss/var i Katrineholm. Nu frågade jag dock en tjej som verkade samla ihop sina grejer inför ett stopp, med tanke på vad klockan var, och då sa hon att vi var i Katrineholm. Hade alltså kunnat missat att kliva av den här gången också.

Sedan blev det något problem med tåget efter att vi stigit på, så det avgick inte förrän ca 30 min senare. Gotta' love SJ...or!?..:o/ Nåja, det är ju finväder utanför fönstret och jag hinner ju med ett inlägg här ;o)

Kram på er och tack för en toppenhelg i ett vårigt Eskilstuna!!!:D


Kommentarer
Postat av: Madde

Tack själv! Synd helgerna går så fort bara...!



Ja, SJ, vad säger man? Fler verkar missnöjda, med bombhot på tågstation i Ö-sund idag...!

2012-03-26 @ 12:55:00
Postat av: Malle

Känns som lite väl drastiskt att bombhota:)..men kanske det som krävs! ;)

Tack själv för den här helgen, som i vanlig ordning gick allt för snabbt!!!!!!

2012-03-26 @ 20:39:08
Postat av: Lilian

Ha ha, ja, bombhota var väl ändå att ta i ;-) Kraaaams!

2012-03-27 @ 07:20:46
Postat av: Jenny

Tack själva!!! Längtar tills vi ses igen :) Det positiva i det här är att du får tillbaka en del biljettpengar! 30 minuter måste ju innebära halva kostnaden tillbaka, eller?!

2012-03-27 @ 22:54:32
Postat av: Lilian

Ja, fast efter Alingsås körde de ikapp det mesta, så den rutten blir nog inget... Men resan dit får jag ju tillbaka :)



Inte så länge tills vi ses!:) Kraaaaam!!

2012-03-29 @ 17:01:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0