Nu jäklar

Tänkte skriva ett inlägg igår för då kände jag att jag hade något mycket intressant att förtälja, men nu minns jag inte ens vad det var?! Måste ha varit otroligt spännande ;)
I helgen har vi bara varit hemma, inte haft några måsten! Pappa och Margit har varit i Görvik i helgen och sett efter Sanna och Tobben så vi har umgåtts med dom. Varit på andra sidan och grillat både lördag och söndag. Vädret har väl varit lite si och så men vi har iaf kunnat vara ute.
Förra veckan var grannarna magsjuk och vi har undvikit dom så gott det går....men i morse vaknade jag och var risig i kistan, känner ändå att det är skönt om det här blir gjort nu och att vi är friska till slutet av veckan när vi ska åka söderut. Emma är jättesur för att hon inte kan få sova hos Jonas och Kia som de andra 2 ska få göra. Jag har svamlat och sagt att hon ska sova hos Linnea men det är inte riktigt säkert, hon kanske ska sova hos Madde osv...Fredrik undrade varför jag helt enkelt inte bara kan säga att hon oxå ska sova hos Jonas och sen bara ta med henne och åka på torsdag:)

Vad underbart det ska bli med en Systerhelg igen <3

Kommentarer
Postat av: Jenny

Haha, gull-Emma! Hoppas hon blir glad över dina planer :) Längtar tills ni kommer hit! Visst anlände ni 23:50?

2012-03-19 @ 23:07:23
Postat av: Malle

Jag hoppas hon blir riktigt överraskad:)

Ja, det är då vi dyker upp!!

2012-03-20 @ 09:42:27
Postat av: Lilian

Tänk vad mysigt att få krama om Emma igen också!!!:o)

2012-03-22 @ 20:45:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0