Jaha, vad har hänt...

...sen ni hörde något från mig här då?!

Känns inte som som så himla mycket men ska försöka dra igenom det lite snabbt. Vill nämligen lägga mig och läsa Zlatans bok :)

Har för övrigt läst en bok som ska avhandlas i bokklubben snart och det är Eldvittnet, Keplers tredje. Den kan jag varmt, varmt, varmt rekommendera! Kanske den bästa hittills och då tyckte jag Hypnotisören var sjukt bra!

Nådde mitt viktmål förra måndagen, jabbadabbadoooo :)

Fått svar på magnetröntgen, diskbråck som ska opereras inom 3 månader. Inte fått någon tid ännu. Lite trist att man har det men jag är mest glad för att jag äntligen vet vad som är fel och nu kommer att bli bra så jag får kan TRÄNA med någon ordning :)

Många sjuka på jobbet så jag får hoppa runt och vara vikarie, hinner inte med mina ordinarie arbetsuppgifter :S

Har blivit virk- och stickgalen. Garnet tog slut i helgen, men jag har beställt nytt som jag förhoppningsvis får hämta imorgon!

Är väldigt glad och lycklig för att Modo gått till slutspel. Hoppas de kan göra en bra matchserie mot Skellefteå.

På fotbollsfronten är det ganska hektiskt. Planerar och ska hålla i en fotbollskonferens här i stan om ett par veckor som gör att jag har en del att stå i. På lördag går även årets spelordningsmöten av stapeln. Jag ska hålla i arrangemanget för damer div. 3, 4 och 5. Hoppas de är snälla med mig. Annars håller jag tummarna för EM-biljetter. Har inte hört något ännu men jag tror det snart är klart :)

Tror dagarna tills jag får träffa er kommer gå hur snaaaabbt som helst!
Kram

Kommentarer
Postat av: Malle

Tiden går väldans så fort och jag har insett att jag måste fixa barnvakt!!..vart F är det vet man ju aldrig, det enda jag vet är att hemma är han då inte när vi ska iväg:(

2012-03-10 @ 10:21:50
Postat av: Madde

Diskbråck! Trist, men sköönt ändå att veta vad som är fel, så de går å fixa!



Grattis till Ditt mål! BRA JOBBAT!! Det ska firas! :D



2012-03-11 @ 20:36:45
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Lilian

Oj, det var inte det lilla!:oO Men håller med Madde att det är bra att det är ngt som går att fixa och som gör att du kan få bli bra sedan!:o)



Du är ju bäst!!! Fatta att du nått ditt mål!!! Grymma tjejen!!!Instämmer med Madde igen - det ska firas!!!:D



Kraaaaaaaamar!!!

2012-03-12 @ 21:45:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0