Hoppa hopprep

Har vabbat i två dagar nu, det blev Jespers tur att ha feber. Han fick feber på måndag kväll och i natt som var hade han feber. Men i dag har han varit pigg och ingen feber, så då blir det dagis i måra! :)  Konstigt när det bara blir feber, inget annat?

Började en ny omgång med zumba igår, det var faktiskt väldigt roligt. Vi hoppade hopprep, utan hopprep... Men det gick bra, och det känns i armarna i dag! Har tränat två gånger den här veckan då, missade styrketräningen igår när jag vabbade då, men får väl ta nån powerwalk nån dag! Men vi börjar väl inte förrän nästa vecka egentligen?!

Det här med hopprep kanske man ska ta å göra oftare?! Det var ju himla jobbigt när vi hoppade i helgen!! :D


Kommentarer
Postat av: Malle

Jag hoppar lite här hemma i köket ibland!! Till veckan tänkte jag ta m hopprepet när jag är ute och går... hoppa kanske en 4•100 hopp per promenad!!

2012-03-28 @ 21:44:14
Postat av: Jenny

Jag har oxå blivit helt inne på hopprepshoppande! Det var ju så himla roligt. Ska försöka dra igång lite aktivitet på rasterna, förutom att få dem att spela fotboll menar jag :P

2012-03-28 @ 23:21:18
Postat av: Lilian

Stackars lille sjuk!:( Hoppas han kryat på sig nu!:)



Jag har också funderat på att köpa ett hopprep, för jag tycker det låter som en bra idé att få upp både kondition och spänst:)



Kram på er!!

2012-03-30 @ 06:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0