Fredrik

Jag bara skriver om mig själv, så nu tänkte jag skriva lite om Fredriks dag =)
I morse så körde jag F till bussen, han skulle åka in till stan och där blir  upplockad av en kille från Ö-vik (som kört 10 mil extra för F.s skull) de skulle tillsammans bila ner till Malung! Väl i Östersund får de ett samtal om att det är en turbin i Raftsjöhöjden som står och att en av dom måste vända och invänta en tekniker från Dalarna..så F får sätta sig på bussen och åka hem igen, får vara i hemmets trygga vrå i cirkus 3 timmar innan åter igen blir uppplockad av en kollega! Nu när klockan är 21.45 så hör jag tunga steg på bron och jag blir överraskad av en trött och sliten man som kom hem till sin underbara fru istället för att bila ner till Dalarna i natt så som tanken igentligen var...en liten bonus så här en måndag <3...Ja, nu vet ni lite mer om Fredriks vardag;)

Kram

Kommentarer
Postat av: Marika

;)

2012-03-13 @ 14:01:59
Postat av: Anonym

Mycke åkande! :) Fast bättre Höjda än Dalarna! :D

2012-03-13 @ 21:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0