Dag 5

Dagarna bara rusar iväg och nu är lovet snart slut! Iallafall så tillbringade vi gårdagen på Storsjöbadet med Petra och Marit och deras barn, mycket mycket trevligt! Det krävs dock lite planering innan vi kommer iväg på den traditionella baddagen :) Efter badet så lämnade jag tjejerna och Maria nere på stan så gick dom på bio. Martin och jag åkte på Ica maxi och köpte godis och åt korv och mos innan vi styrde kosan hemåt. Väl hemma så gjorde jag marängtårta och sen så strålade vi samman hemma hos Per Jonsson som fyller 40 på tisdag. Ulrika hade städat uppe på övre våningen och gjort det jättemysigt, det är bara golvet som är lagt i princip så takbjälkar och allt timmer är framme! Fint och en trevlig kväll!
Nu har jag eldat så vi kan duscha å fli oss och sen iväg på nästa kalas, Göran fyller 60 :)

Tjo å hej!


Kommentarer
Postat av: LILIAN

Just ja, ni brukar ju ha en sån där mysbaddag!!:o)

2012-03-12 @ 21:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0