Andra sportlovsdagen

Ja, igår tyckte jag ju att lovet börjat bra, trots att Fredrik,Emma och Martin var lite förkyld! Den här dagen började inte riktigt lika bra. Emma kom ner till oss i gryningen och var som en liten kamin och så hes så hon inte kunde prata. När jag klivit upp och satt uppe vid datorn så hörde jag efter en stund att det var fullt pådrag där nere och jag trodde en kort sekund att nu kräks hon, men det var "bara" näsblod! Stackars liten :(
Men bara för att en är sjuk så behöver inte hela familjen drabbas, så jag å E fick vackert stanna hemma medans de övriga åkte till Ramsele och åkte slalom med Wilma,Elias och Hanna m familjen! Jag skulle gärna ha varit med för vädret är strålande även idag och det känns mindre kul att sitta inne vid datorn och böckerna idag! Men men det går fler tåg, jag får ju lite plugg bort stökat iaf! Jag har faktiskt gjort lite slingor i håret med och sitter med de i nu, spännande och se hur det blir! Har inte slingat mig på länge nu för jag har blivit så missnöjd när jag gjort det sista gångerna, så jag väntar med spänning på resultatet!

Ha en trevlig dag alla <3

Kommentarer
Postat av: Madde

Trist att hon blivit sjuk, precis när det blivit lov.. :( Hoppas det går fort över.



Spännande med slingorna. Blev det bra? :)

2012-03-06 @ 21:44:00
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Malle

Tycker nog att slingorna blev skapliga =) ... lite lagomt diskreta!

2012-03-07 @ 12:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0