Semester!

Ja, nu har jag också fått semester. Å första dan är det såklart hällregn...! Å det skulle visst fortsätta ett tag. Men men, man vet ju att det är så här. 
 
Vi har haft besök av två av Kalles syskon här på försommaren, det har varit trevligt. Men nu har de åkt hem. Chrille har också varit här ett par veckor men han har också åkt hem nu. 
 
Vi var till fjälls för ett par veckor sedan, J och J var också med, så de fick gå en bit innan vi kom fram till sjön där vi skulle tälta. Allt gick jättebra, grabbarna var hur duktiga och nöjda som helst. Det var jag som hade lite problem med att sova i tältet bara... Sen fick vi inte så mycket fisk heller, men samtidigt fiskade vi inte så mycket!! Grabbarna fick några småfiskar på sina spön, men de kastade vi tillbaka. Men de var nöjda med att dra upp dom i alla fall!
 
Midsommar firade vi hos min farbror, med alla mina syskon me familjer, förutom syrran me familj. Det var trevligt, med mycket god mat, grillning, hästskokastning, pistolskytte, fiske, kubb, fotboll, mm.
 
Vi hade ju inte tänkt att göra så himla mycket under semestern, men som vanligt blir det ganska fullt upp..! Har ju hunnit med en del redan, plus att vi har bokat in en del grejer, bl a en veckas camping vid Höga kusten, hoppas på bra väder då. Sen blir det ju en sväng till Göteborg, Sean Banan-konsert, fotbollsskola, kanske ett 20-års jubileum, 7-års kalas åsså allt jobb man tänkte försöka hinna med här hemma. Har lite småpyssel som jag har velat fått gjort. Och så tänkte vi försöka hinna va i Ålåsen lite också. Så semestern brukar gå väldigt fort...
 
Den här helgen hade jag bokat in som en stepsisterhelg i Ålåsen, men jag antar att den inte blev av..! :) Men kanske nåt senare i sommar?!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Malle

Stämmer att vi bokat denna helg, vad hände?! Men som du säger vi tar det lite senare:) Vi ses i morgon iaf <3

2012-07-07 @ 23:01:11
Postat av: Anonym

Jag hade bokat in förra helgen... Men jag kan absolut ha sluntit med pennan!

2012-07-09 @ 23:33:03
Postat av: Madde

Haha, ja i vilket fall så blev det ju inget av nån helg!! :) Men vi ses väl snart ändå, nästa vecka?

2012-07-11 @ 21:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0