Fågelskit!

Idag var det en fågel som sket på mig när vi var i Rinmansparken!!! Trodde det kom en regnskur men i själva verket var det en fågel som mest troligt var risig i kistan efter att ha vräkt i sig en massa blåbär för skiten var lös och blå. Kändes ju som vatten för bövelen, haha! Nu vet jag hur du känner dig Lilian :)
 
Vi är i Eskils iaf. Blir här tills på torsdagförmiddag, då ger TYA benet ner till Olsfors. Ska hänga hos Patrik ett par dagar och inte göra så mycket alls mer än att fixa lite med bilen. Sen har vi pratat om att åka till Öland en sväng. Om några Hammerdalingar är kvar i trakterna kanske vi hinner umgås lite :)
 
Det är skönt med semester, vill faktiskt inte alls att det ska ta slut!
 
Kram!

Kommentarer
Postat av: Lilian

Ha ha, ja fy så äckligt det är!! *yuäkh*

Kom "hem" nu!;) Kom hit på fredagkväll, vettja!:)

Skönt med semester och det är du värd tycker jag!!:)

Kraaaaamar!

Svar: Ja, vi är kvar fredag-lördag garanterat! OOOM vi inte blir utslängda innan dess....
Marika Ottosson

2012-07-25 @ 08:58:32
Postat av: Malle

Mina döttrar förväntar sig en träff ... å ja me:-)

2012-07-25 @ 22:25:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0