TV-inspelning

För lite drygt en vecka sen blev mitt sug efter att få delta i en frågesport lite större än vanligt så jag tog helt sonika och anmälde intresse till "Vem vet mest" på SVT: s hemsida.

Blev ganska brydd när det ringde en tjej idag och sa att jag blivit utvald att få genomgå ett frågetest som första spärr för att få komma med i programmet! Hon undrade om jag hade tid att svara på frågorna där och då och jag som inte hade några elever för tillfället svarade ja. Frågorna skulle ställas under 5 minuter och vissa av dem kunde jag inte. Men när allt var klart meddelade hon att jag klarat tillräckligt många och därmed var klar för inspelning!!!

Så den 1 maj (hoppas du är hemma då Lilian) ska jag dra ner till Göteborg och spela in programmet. SVT betalar resan så om det inte går så bra för mig får jag ju åtminstone en upplevelse :) Just nu känns det mest GAAAAH och jag är lite nervös, hoppas det släpper när jag väl står där i pulpeten och får frågor som jag kan svaret på. Det gäller ju att ha lite tur också. Vet inte när programmet ska sändas men det skulle jag få veta vid inspelningen, men någon gång i höst är det iaf. Går det bra för mig får ni kanske veta när det ska sändas :P

Kram!

Kommentarer
Postat av: Madde

IIIH, va roligt!! Du e ju bäst på frågesport så det kommer ju gå jättebra! Superkul!! :D

2012-01-25 @ 16:32:22
Postat av: Malle

Meeen va kul!!!

2012-01-25 @ 22:08:36
Postat av: Lilian

Hur QL som helst!!!:D Du kommer fixa det galant!!!:D



Bamsekram!!!

2012-01-26 @ 21:34:45
Postat av: Challe

Fasen vad skoj!!! :D Du kommer klara det galant!! :)

2012-01-27 @ 22:34:53
Postat av: Marika

Åååååh, så roligt! Snacka om att njuta av livet! :)

2012-01-31 @ 18:39:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0