Om man skulle göra ett ryck

...och uppdatera lite från min del av Sverige ;o)

Det är bra här och jag njuter av vintern så som jag gillar den: sol, plusgrader och ingen snö. Visst, det händer att det stormar lite och ibland regnar det, men jag är ju en ovädersunge så det passar mig ypperligt. Så länge jag slipper frysa eller skrapa frost från en bilruta är jag nöjd. Sen har jag full förståelse för att andra inte uppskattar vintrar som denna. På vädret hotar de med snö framöver... Dock stöter jag redan på den i Borås titt som tätt.

Idag var vi ute i flera timmar med lek på lekplats och skogshäng där vi sedan grillade korv till lunch. Superartút! När M och J sedan gick hem gick jag till en vän där vi var några som träffades och blev bjudna på fantastiskt fika. Jättemysigt!

Hade tänkt ut massor jag ville berätta, men det konstiga är att jag nu inte kan minnas ngt av det...;o)

Kram på er!




Kommentarer
Postat av: Malle

Ibland blir man ganska lej snön, när det ska sjottas men oftast så tycker jag att det är ganska så grett :) KRAM

2012-01-15 @ 09:28:03
Postat av: Madde

Roligt att höra att Ni mår bra! Kram! :)

2012-01-15 @ 10:58:07
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Jenny

Jag hann vänja mig vid snö när jag var hemma i Jämtland på jullovet så jag tycker det är rätt trist här. Men det finns som sagt fördelar, t.ex. att man slipper skotta en massa :) Nu längtar jag tills vårsolen tittar fram!

2012-01-16 @ 11:35:55
Postat av: Marika

Jag vill att det ska vara vår i GBG när jag kommer ner och hälsar på om två veckor!!! :)

2012-01-19 @ 15:07:44
URL: http://ottossonsfyra.blogspot.com/
Postat av: Lilian

Roligt att se att ni lever och att ni som bor i snö gillar snö!:D



Önskar jag kunde uppfylla din önskan, Marika, men de hotar med att vintern ska komma. Med lite tur hoppas jag att de har fel och att det blir mer vår istället!!:o) Jag läääängtar tills du kommer!!!



2012-01-19 @ 22:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0