Ny kurs

Idag började den nya kursen, PG 2! Tjofs så hade jag gjort tre terminer, inne på den fjärde och halva utbildningen gjord! Jag hoppas det fortsätter att kännas roligt, och att allt går lika bra som det gjort hittills. 
 
Ikväll så tar vi det mest bara lugnt, Martin kollar på tv, Fredrik försöker fixa min dator och flickorna är på ridskolan. Förra veckan ramlade Linnea i backen, så Julie ville inte åka idag, men hårthjärtad som man är fick hon så lov att åka! Hoppas det gått bra nu bara!

Jag tänker titta på Halv 8 hos mig och sen ska jag lägga mig och läsa, underbart!!

Imorgon så ska jag jobba, ska få jobba med Lisbeth och det ska bli skitkul, är ju 1.5 år sen sist, eftersom vi delar på ett schema så träffs vi bara när vi har möte eller planering! Blir toppen de :)

Kraam alla

Kommentarer
Postat av: Madde

Halva utbildningen! Helt otroligt. Du började ju nyss! Ja, åren går.... hjälp!!

2012-01-24 @ 22:08:51
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Jenny

PG 2, vad står det för? Nån slags pedagogik?!

2012-01-25 @ 16:10:11
Postat av: Malle

Pedagogiskt arbete :)

2012-01-25 @ 22:10:18
Postat av: Lilian

Håller med Madde, du började ju nyss!!:D



Resten kommer gå lika bra!! Du är ju bäst!! <3

2012-01-27 @ 22:34:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0