Mother Mary

Ligger i sängen och retar upp mig på adlibris, först försöker jag hitta en viss bok begagnad, fanns inte, beställer på adlibris, allt frid och fröjd...får mail idag där det står att de kan inte leverera och har avbeställt boken eftersom dom inte vet när den kan komma in igen:( Vilka bekymmer man har! Annars är det bra, firat Emma idag, lite lugnt på främmandefronten men hon är glad och nöjd iaf tror jag! Skulle ta ett kort och lägga upp men det glömde jag, lättare att lägga upp på fejjan där man bara kan föra över direkt från mobilen :)
Jag kan inte skriva inlägg här på mobilen, någon som vet varför?
Jag har absolut intet nytt att förtälja, hur jag än tänker och funderar så har det då rakt inte hänt någonting de sista dagarna..

...och rubiken kom av låten F spelade på gitarren precis när jag började skriva...

Kram

Kommentarer
Postat av: Lilian

Grattttttttttissss till världens goaste finaste Emma!!!:o)



Ja, Adlibris kan man få spunk på - även på jobbet!!;o)



Kraaaaaams!!

2012-01-12 @ 21:54:28
Postat av: Marika

Det går skicka sms & mms till bloggen - jag ska kolla om det går registrera fler mobilnummer. Jag la in mitt nummer för att testa - ja, när vi var i Riga så skickade jag ju. Annars är det väl att gå in på sidan via mobilen och skicka så...men jag återkommer! Där vi har våran ottossonfyrablogg så finns det en app som gör att vi lägger upp direkt från mobilen - men jag såg att bilderna där blev usla. :(

2012-01-19 @ 15:06:32
URL: http://ottossonsfyra.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0