Lördagmorgon

F och jag sitter vid köksbordet med varsin dator, det är väl så man umgås nu för tiden?! Jag har iaf fliid undan i köket och bakat tårtbotten, så nu kan främmandet komma!
Jenny, vi skulle ta en bild och skicka till dig..på Emma i tröjan som hon fick..och som hon haft på sig sen dess..men den kommer..snart =) Hon blev väldigt glad iaf! 
 
Min nya fina mobil är för tillfället en jävla skitmobil, låser sig hela tiden och jag får knappa in pinkoden gång på gång för rätt var det är så stänger den bara ner allt! Jag som var så nöjd :(

Idag ska vi bara fika och äta tårta och må bra hela dagen, i morgon ska vi nog fika lite oxå men sen så måste jag ta och skriva färdigt inför tentan, texten ska vara inlämnad på måndag kl 13, så den måste bli klar i morgon!
Sen så är det dax för nästa termin och ny kurs, den 4:e :) Otroligt vad fort det går!

Fredrik håller på och ominstallerad min mobil, och alla kontakter är borta :)

Kraam

Kommentarer
Postat av: Jenny

Roligt att hon gillade tröjan! Tråkigt att din mobil strular. Jag gruvar mig för den dag när min ger upp så jag måste köpa en ny... med touchfunktion :( Tycker det verkar skit!!!

2012-01-16 @ 11:38:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0