Längtar efter lön!!

Konferensen vi hade fredag-lördag blev jättebra! Massa bra diskussioner och några bra beslut som jag tror kommer gagna sörmländsk fotboll. Vi fick dricka oömt med vin till middagen på fredagen och det höjde stämningen kan jag säga! Från början var det sagt att man fick ta två glas vin eller två öl men sedan släpptes det fritt. Jag försökte köpa en margarita i baren lite senare men de hade ingen tequila. När jag sedan ville ha en mojito hade de varken rom eller mynta! Hon som stod i barn ursäktade sig och sa att hotellets gäster till 90% bestod av män över 55 så deras utbud var ganska begränsat. Jag fick titta själv för att komma på något hon kunde blanda till och jag skojar inte om de hade 15 olika sorters wiskey! Som tur var hade de även Bacardi Razz så jag fick till slut en drink iaf :)

Efter konferensen drog jag till Hållsta för att prya i sekretariatet. Elin frågade för ett tag sen om jag kunde tänka mig att sitta där någon hemmamatch och eftersom jag tycker mig kunna det mesta svarade jag ja på frågan. Det var ganska enkelt så jag hoppas få sitta där nästa match. Hallen är skitliten och det finns en urusel läktare som man knappt ser något från så jag vill sitta i sekretariatet för att få god uppsikt över hela planen :)

Söndagen tillbringades i soffan framför Vinterstudion! Jag älskar denna produktion och önskar att jag kunde få ha såna dagar jämt! Carro och Malin kom och hälsade på på kvällen så vi åt hämtmat från Siam. Jag tog Pad thai med kyckling, hur gott som helst!

Har även fått tid för magnetrönten, 16 februari ska jag dit. Så det gick ganska snabbt måste jag säga. Hoppas verkligen att det blir ordning på allt. Längtar tills på fredag när lönen trillar in på kontot för jag har typ 11 kr på kontot :( Känns som om det kan bli en tuff vecka...

Imorgon ska jag följa med 4-6 på friluftsdag på Isstadion. Var ett tag sedan jag stod på ett par skridskor så jag hoppas fötterna pallar trycket! Hoppas det blir soligt och fint, då är det ju underbart att vara utomhus.
Kram!


Kommentarer
Postat av: Malle

Jag blev rätt glad när jag såg att csn hade kommit redan idag...en v tidigast efter kursstart å kursen börjar i morgon :)

2012-01-23 @ 17:02:17
Postat av: Madde

I helgen blir det Vinterstudion från Östersund då! Hela dagen lång! :) Jag hoppas vi kanske tar oss in i helgen och tittar på nåt. Är mycket aktiviteter runt om också.

2012-01-24 @ 22:11:14
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Lilian

Åh, Pad Thai!:o)



Har du kollat tennisen ngt, eller är det fotboll som hägrat nu? - förutom vinterstudion förstås.



Ja, lönen den lönen...



Hur QL som helst med konferens!!:D



Krams!

2012-01-27 @ 22:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0