Fortfarande rätt slappt!

Det har gått några dagar sen jag skrev mitt senaste inlägg och jag måste erkänna att det fortfarande är ganska slappt! Fast det tycker jag är ganska skönt :)

När Elin, Gika och barna åkte hem drog jag till Östersund och spelade bowling. Sen åkte vi tillbaka till Hammerdal och jag hann både träffa Jessica och Madde. Kul! När jag kom till Görvik blev det mer umgänge med Malle och Marika och de ville vara uppe mycket längre än jag hade förväntat mig :P

När vi vaknade umgicks vi lite till innan det var dags att skotta fram bilar och åka till Ström för en ridlektion. Det var riktigt roligt att se tjejerna rida runt, det märks att de tycker det är roligt! När vi kom tillbaka till H-dal besökte vi Jessica en liten sväng innan det var dags för middag hos Madde och Kalle. Dit kom även Mathias, Julian och Henke vilket jag inte visste om, trevligt att träffa dem också.

Himla roligt att få umgås med världens bästa vänner och du var saknad Lilian!!!

Åkte hem från Hammerdal på tisdag kväll och hälsade på mamma en sväng innan jag åkte hem till Färjis och kollade juniorhockey med pappa. På onsdagen umgicks jag lite till med mamma och moffa och på kvällen gjorde jag paltbröd och fläsk hos moffa. Lio, pappa och mamma kom även dit och åt. Faffa hade tid hos läkaren på eftermiddagen så jag hann även träffa honom en gång till.

Igår gick jag och pappa ut och skottade snö innan vi for till Sundsvall. Det tog mer än 3 timmar!!! Inte klokt vad mycket snö det var... Resan till Sinn gick bra trots att vägen var lite spårig. När vi kom fram åkte vi till Gika på Scandic och åt middag. Jag tog kalvytterfilé och pappa åt pepparstek, väldigt gott. Jag och pappa höll oss vakna till klockan 2 när finalen i junior-VM började och det är jag glad för. Vilken jäkla match!!! Kul att Sverige vann, de var värda segern eftersom de var så mycket bättre. Men vi gick ju inte och la oss förrän kl. 5 eftersom det blev förlängning.

Idag var det segt på förmiddagen, jag plågade mig upp klockan 10 för att inte vända alltför mycket på dygnet. Vi åkte ut till Birsta och tog en lunch på Charm innan vi åkte på MIO och letade lampor till Gikas och Ibbes sovrum. Vi hann knappt hem innan Gika och Ibbe skulle åka iväg på middag och bio, men de fick skjuts av pappa så de hann precis. Jag och Nata har haft en jättemysig kvälll med bokläsning och kakbakning. Tror iaf Ibbe kommer bli glad åt vår kaka :)

Vi har inte gjort några planer för morgondagen men jag hoppas att vi kan ta en lunch på Tant Anci :) Mitt tåg går 12 på söndagen så då är min julledighet slut, och oj vad skönt och trevligt det har varit!!!

Tur att det inte är så länge tills den 23 mars!
Kram

Kommentarer
Postat av: Malle

Härligt med ett inlägg, jag ska snart...

Tack för den här gången vi fick ju lite tid tillsammans och det är alltid lika kul :)

2012-01-06 @ 22:33:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0