Första jobbveckan avklarad

Har hunnit jobba en vecka och ett par dagar sen jullovet. Början blev lite trist eftersom jag blev sjuk på tisdag kväll och var hemma resten av veckan. Inget allvarligare än en rejäl förkylning och lite feber men stannade hemma iaf. Gjorde inte många knop utan sov mest. På fredagen hade jag bokat fotvård och det var sååå skönt! Ska nog unna mig det någon mer gång innan sommarfötterna ska få titta fram.

På lördagen var det jobb i sekretariat på futsal. Tycker ju att sånt där är lite roligt, få kolla fotboll samtidigt som man pratar lite med fotbollsgubbarna. Låter inte det ganska kul :) På söndagen var det bokklubbsdags och denna gång skulle vi ses hemma hos mig. Jag bjöd på kräftstjärtssoppa som var väldigt god om jag får säga det själv. Lite bokprat blev det men mest en massa prat om annat.

Igår var jag på fotbollsmöte i ett av mina projekt som jag är med och driver. Det är konferens på fredagkväll och lördag dag och det var sista detaljerna som diskuterades på mötet. Hela förbundet ska delta och alla ska bo på hotell här i stan så jag tror det blir roligt också!

Idag har jag varit på ortopeden (äntligen kom remissen!) och fick träffa en läkare som ska remittera mig vidare för en MR. Jag fick berätta om mina problem och så undersökte hon mig och hon misstänker att jag kanske har ett diskbråck. Men det går såklart inte säga något säkert förrän hon fått svar på röntgen. Hur som helst tycker jag det är skönt att få veta vad som är fel. Då kan man förhoppningsvis börja göra något åt det!!!
Kram!

Kommentarer
Postat av: Malle

Vad bra att du äntligen fått göra röntgen, det är ju precis som du säger! Vet man kan man göra något åt det hela!!

2012-01-18 @ 08:05:27
Postat av: Madde

Ja, va bra att det äntligen blir av!

2012-01-18 @ 21:26:49
URL: http://mystepsisters.blogg.se/
Postat av: Marika

Fasen vad skönt! ...det börjar bli en rätt långdragen historia som jag får hoppas snart får ett slut. Vi behöver dig i steginsamlingen! :)

2012-01-19 @ 14:59:33
URL: http://ottossonsfyra.blogspot.com/
Postat av: Anonym

Ja, men vad bra att det börjar hända ngt!:o)



Du skulle varit här imorgon kväll: Modo spelar mot Frölunda. Tyvärr kan jag inte gå imorgon, för vi har folk hemma - orutinerat att inte kolla sånt innan, men jag tror att de ska komma en gång till också. Då MÅSTE jag gå!!

2012-01-19 @ 22:26:00
Postat av: Lilian

Ja, det förra var från mig, men det postades när jag tryckte på enter av ngn anledning???:o) Kraaaaaams!!!

2012-01-19 @ 22:26:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0