Magonta

Hade musikquizet på Medis i helgen. Tyvärr var det inte alls så mycket folk som vi hade hoppats på, men de som var där verkade ha en trevlig kväll i alla fall! Väldigt lagomt och trevligt! Själva quizen höll på i kanske tre timmar, så några gick hem efter det, men flera stannade kvar och drack och umgicks och hade trevligt! :) Å Olle, Sara å Per e ju så himla duktig att spela och sjunga! Önskar att man hade fötts med en sån talang! Men de funkar ju å lyssna då i alla fall! Vi kommer nog att köra flera gånger, de va ju kul! :)

Annars så e de väl bra, förutom att det är magsjuka in da house... :( Joel började kräkas i fredags natt, och Jesper har kräkts i dag. Och jag är inte riktigt som vanligt i magen, så man får väl se om man klarar sig...! Tänkte ju åka till Ström i måra, jag och Eva ska träna på Pigg och Frisk, och sen ska vi uträtta lite ärenden.

Ja just de, å så slutade bilen å funka i dag igen. Vi brukar ofta ha problem med bakluckan, att den inte alltid vill öppnas. Det går ibland att öppna den med nyckeln manuellt, men inte alltid. Så på lunchen när jag var ner på affärn och hämtade ut fem stora paket till jobbet, så ville bilen såklart inte öppna bakluckan. Så jag kallade min fina bil "skitbil", men då gick luckan helt plötsligt öppna. Så jag sa förlåt för dom hårda orden och packade in grejerna. Men så valde den att straffa mig när jag skulle hem från jobbet. Ville inte alls starta. Men det är ju tur att man inte har så långt hem då, så det var ju bara å promenera. Så Kalle gick på jobbet sen och fick hjälp att bogsera hem bilen, och för en liten stund sen så fick Kalle igång bilen igen. Jag var ju tänkt att step uppa ikväll, men struntade i det då, när bilen inte ville skjutsa ner mig. För jag orkade inte gå ner..! Få träna extra hårt i måra i stället! :)

Kommentarer
Postat av: Malle

Fy f-n för magsjuka rent ut sagt, men det positiva är att den brukar gå snabbt över!! Hoppas du å Kalle klarar er nu bara!

2012-02-20 @ 21:07:25
Postat av: Jenny

Har inte er bil krånglat väldigt mycket?!?! Tycker det är lite fel på den titt som tätt!

2012-02-20 @ 23:17:58
Postat av: Madde

Jag har en lite upprörd mage oxå... :-( hoppas de inte blir värre.

Jo Jenny, den har krånglat lite nu på slutet här.. Men ja vill som inte riktigt ge upp hoppet me den. Få se hur länge den hänger me!

2012-02-21 @ 06:45:21
Postat av: Lilian

Åh, Nej!! Skit med magsjuka och trist med bilen!!:o(



Bamsekramar och förhoppningar om att det är bättre både med er och med bilen nu! <3



2012-02-23 @ 20:25:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0