De e kallt ikväll...

-30 grader Celsius. Ja, det visar termometern på i kväll. Känns ju toppen.... vi hade tänkt att åka till stugan och åka slalom och skoter i helgen, men det känns inte så aktuellt just nu. Hela helgen ska bli kall. Så vi blir nog hemma och kastar in ved i källaren i stället......

Annars är det lugnt, förutom att jag och min äldste son har våra duster... han är nog inne i nån blivande 7-års kris. Allt jag gör och säger är fel, men samtidigt kan han inte släppa mig. Han är en väldigt känslig kille. Men det är väl bara att själv ta det lugnt och inse att det är lönlöst att bli arg. Det blir bara värre då. Så jag försöker bita ihop och inte försöka krångla till saker och ting. Så går det säkert över! :)


GRATTIS I EFTERSKOTT LILIAN! Hoppas Du hade en toppenfödelsedag i alla fall! Skål för Dig! :)

Kommentarer
Postat av: Lilian

Taaaack stumpan!:o) Hade en toppendag, -kväll och efterföljande kvällar!!:o) Marika kom ju hit!!:D



Ja, inte alltid så lätt att förstå vad de går igenom, men det är tur att han har en lugn och klok mamma! <3 Det kan dock vara svårt ibland...:o)



Kraaaaam!



2012-02-03 @ 18:49:46
Postat av: Malle

Kallt som tusan! Vi stannar hemma å eldar hela helgen med!! Kraam

2012-02-03 @ 19:20:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0