Jag ger mig..

Jag får väl ta tillbaka det jag skrev för några veckor sedan då! Jag trodde ju såklart att har man haft två likadana graviditeter och förlossningar så blir väl en tredje likadan också då! Men det verkar inte så. Jag var ju så säker på att denna lille krabat också skulle välja att komma ut lite tidigare än beräknat, men det verkar inte var så nu. Visserligen har inte tiden gått ut än, inte förrän på fredag är det ju beräknat, men det är ju bara några dagar dit. Och jag var dessutom till barnmorskan idag som gjorde en undersökning, och hon tyckte inte alls att det verkade vara nåt på gång än. Suck, det ville jag ju inte höra direkt. Men jag försöker intala mig nu att det kommer se helt annorlunda den här gången, jag kommer att gå över tiden, och kommer att få detta barn på nyårsaftonskvällen, 23.59. Och då har jag dessutom hållt på i 2-3 dygn med konstanta fruktansvärda värkar. Och få ut en 5 kg-bebis... Kejsarsnitt kanske det blir till slut.
Ja, jag ska helt enkelt sluta vänta, och låta det bli som det blir. Å det blir säkert hur bra som helst när det väl är dags!

Kommentarer
Postat av: Hannah

Jag lider med dig! Väldigt glad att ha det gjort och slippa vänta. Det är ju sju resor värre än att vänta på Tomten :) Hoppas bebisen tittar ut snart ändå och att det går bra!

2012-12-18 @ 14:24:55
URL: http://mammasnart3.blogspot.com
Postat av: Malle

<3

2012-12-18 @ 17:36:20
Postat av: Jenny D

<3

2012-12-19 @ 00:01:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0