Inget nytt att rapportera

Här händer det inte så mycket. Är lite halvstressad både dagtid och kvällstid. Hade tänkt att kanske bara jobba den här veckan, men jag vet inte om det blir så. Känns som det är en massa jag skulle vilja hinna med innan jag går hem. Få se hur det går... Har mer ont än nånsin i fogarna nu, varje steg är en pina!
16 dagar kvar till beräknad födsel, jag hoppas såklart att det blir tidigare, men självklart blir det väl på julafton. Har dock laddat upp med några jultallrikar redan, så jag inte riskerar att bli utan julmat!!

Kommentarer
Postat av: Jenny

Trist att du har ont! Hoppas du slipper det efter födseln! Bra att du laddat med lite julmat utifall :)

Kram!

2012-12-06 @ 11:09:29
Postat av: Malle

Jag håller mina tummar för att det ska sätta igång snart <3

2012-12-06 @ 18:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0