Aug. 02, 2012

På måndag börjar jag jobba igen. Känns helt ok faktiskt. Förra veckan var vi på campingsemester några dagar och det var skönt. Det var bra väder hela tiden, och då menar jag inget regn. Solen sken för det mesta, men jag kan inte riktigt säga att det var varmt. Men vi var rätt nöjda ändå. Grabbarna badade, lite grann i alla fall... de vill som jag, ha lite varmare vatten...
Åker till Ålåsen i morgon, ska försöka få upp en vindskydd på tomten. Vi var där i början av veckan också, men då var det ju mest regn.
Kalle blir ledig några veckor till, och jag jobbar två veckor nu, och sen tar jag ledigt en vecka till innan skolan börjar. Är väldigt sugen på att dra på en sista minuten resa då!! :)

Kommentarer
Postat av: Malle

Förstår inte varför du vill på sista minuten?! ;) Tycker absolut ni ska åka!!

2012-08-03 @ 01:21:54
Postat av: Jenny

Ja, om man läser mellan raderna så tror jag nog det blir en sista minuten för familjen Lindberg! För oj vad du längtar till värmen Madde :)

2012-08-03 @ 10:36:54
Postat av: Jenny

Och vad gör du uppe så sent Malle?!

2012-08-03 @ 10:37:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0