Tisdag i Port Coquitlam

Idag har vi spenderat dagen med Dan, Kelsey och deras goknul Oli. Ska inte glomma deras sotnos Clutch (hund). De bjussade pa en helt underbar lunch och sen hangde vi hos dem ett tag. Jag kanner mig sa otroligt bekvam med Dan och Kelsey. De ar underbara. ...och bodde i ett underbart radhus. Harliga starka farger och snygga mobler - blandat med en hel del IKEA (som lag ganska nara deras hus). Det kliade lite i IKEA-nerven nar jag akte forbi...
Jag ar sa inspirerad gallande sallader och sma plockratter just nu. Jag hoppas inspirationen haller i sig nar jag kommer hem ocksa. Igar kakade vi sushi till kvallsmat och nu ska vi strax bestalla stenugnsbakad pizza fran ett stalle i Vancouver som Rosina (italienska) sager gor godare pizzor an de hon atit i Italien!!! Har kommer nagra blandade bilder...!
Dan & Oli at the river
Finn at the river

Japadog

Mjoltunnor pa WholeFoods

Utsikten fr Annelies lght

Jag i Vancouver
 

Kommentarer
Postat av: Malle

Vad ni verkar ha det bra!!

2012-08-15 @ 09:10:22
Postat av: Madde

Ser underbart ut!!

2012-08-16 @ 07:15:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0