Positiva andan sköter Jenny...

...jag är lite mera nedstämd! Har sovit som en kratta inatt för Emma har blött näsblod igen, och igen och igen! Ligger lite på aga och bara väntar men efter klockan två var det lugnt:)
Känns trist och komma hem och det är bara kallt och blött och grått ute, har massor som måste göras men vi kommer lixsom inte igång, vill hellre umgås och träffa folk. Har ju vant mig med det nu de senaste två veckorna. Sen kommer lite pluggångest krypande, böcker, uppbunden till tider, tentor...jaja, jag vet att det blir hur bra som helst bara jag kommit igång, men vill inte riktigt att det ska vara så snart. Har iallafall "träffat" Mia en sväng idag och det var jätteskoj, vi ska börja med våra fika stunder igen så vi mjukstartar pluggandet lite =)
Nu ska vi ut och fortsätta båtlagningen, blir förhoppningsvis klar med det denna sommar:D
 
Kram på er och fortsätt med tävlingen Jenny =)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja, fan vad trist att det håller på så för Emsiken!! Hoppas det slutar blöda snart. Man får vara lite less emellanåt för då blir det ju så mycket roligare att vara positiv sen :) Ni är duktiga att gissa för övrigt. Rätt svar på de ni gissat på. Men vem är anonym som tror på Kalmar?

2012-08-02 @ 14:10:40
Postat av: Malle

Det var jag som var den anonyme:-)

2012-08-02 @ 15:50:53
Postat av: Jenny

Men då kunde du ju :) Skolböckerna behövs inte :)

2012-08-02 @ 16:01:00
Postat av: Malle

Haha, va kul! Fortsätt uppdatera, det förgyller min dag :)

2012-08-02 @ 16:28:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0