Onsdag nummer 2

Nu har jag ju faktiskt upplevt lite svenska sommartemperaturer i nagra dagar. Igar tisdag akte vi till Victoria och fram kom min jacka for forsta gangen pa den har resan. Victoria ar huvudstaden i British Columbia och darfor lite extra pakostad! Jag glomde givetvis att ta med mig min mobil (kamera) sa jag har inga bilder darifran - men jag tankte stjala nagra fran mamma sen. Vi beundrade parlamentsbyggnaden, hamnen, de parokta ungdomarna...lite flum horde nog hemma i vissa kvarter - sa det fanns manga mysiga pubar och cafeer...men var i det har landet finns det inte det??? Jag verkligen alskar att fika! Bra att jag ska till Eskilstuna pa min nasta resa...jag vet att jag kommer traffa fler som gillar att ga pa cafe dar....eller???
Idag gjorde jag min shoppingrunda! Skulle ju kunna spendera hur manga tusenlappar som helst - men lyckligtvis ar jag ju ganska snal nar det val galler sa jag tror jag klarade budgeten ratt okej anda. Fast det var nara att jag kopte en markesjacka till mig sjalv...men sansade mig i sista stund. Jag har en ganska laaaang lista till tomten iar (acksa). Jag tror han kommer skrocka gott och visa mig fingret nar han ser den! :)
Min resa borjar lida mot sitt slut och jag tror att morgondagen kommer att vara en lugn dag hemmavid. Jag skulle vilja hinna ner till havet och plocka lite fina stenar - men i ovrigt ar det nog till att borja provpacka vaskorna. Fredag blir resdag & Lordag likasa...sen pa Sondag ska jag pussa pa mina pojkar!!!

Kommentarer
Postat av: Malle

Du är så välkommen hem! Och givetvis ska vi fika:-)

2012-08-23 @ 08:07:12
Postat av: Jenny

Klart vi ska fika! Skönt att du är på hemmaplan snart! Kram

2012-08-23 @ 16:06:13
Postat av: Madde

Tiden går fort!! Vi måste ses nåt snart igen så vi får höra mera!

2012-08-23 @ 19:23:52
Postat av: Madde

Å fika såklart!

2012-08-23 @ 19:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0