Mandagen ar snart slut!

Har kommit hem efter en helt fantastisk utflykt. Jag har for forsta gangen besokt vingardar och provat deras egenproducerade viner. Valdigt intressant! Sen har vi gjort sma avstickare hela dagen till valdigt vackra byar och annat smatt och gott. Vi avslutade dagen med middag pa en vacker och trivsam engelsk pub dar nagra av Jan & Rosinas basta vanner gjorde oss sallskap. God mat och ett mycket glatt gang. Vi ska upp tidigt i morgon for nya aventyr sa jag ska helt enkelt lagga mig och lasa "Edward Finnigans upprattelse" till dess jag somnar...

Kommentarer
Postat av: Madde

Härliga äventyr! Kram kram

2012-08-21 @ 20:35:09
Postat av: Malle

Det är så roligt att krypa ner i sängen varje kväll och få läsa vad du är med om på din resa:-) Kraaam

2012-08-21 @ 21:14:26
Postat av: Jenny

Tror du somnade sent eftersom du skulle läsa Edvard Finnigan! Den boken är inte lätt att lägga ifrån sig!

2012-08-22 @ 08:32:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0