Lordagen har bara borjat

Frukosten bestod av svenska vafflor som min farbror Jan gjorde. Tog lite maple syrup pa den forsta jag at...men bytte till sylt och gradde pa min andra. Mums! Alla ar uppe nu utom Dan som ligger i ett talt ute pa garden och sover. Han jobbar kvallsskift pa veckorna och behover nog sina timmars somn. Idag ska jag och mina tjejkusiner ut och dricka beer i Vancouver. Vi aker farjan over pa eftermiddagen - men vi ska forst avnjuta lite tjalaknul som pappa tillagat. Tyvarr var det nagon som stangde av ugnen inatt nar termometern pep...sa han ar lite spand pa resultatet. Nu kanns det som jag gjort mitt forsta bla bla bla inlagg - men det ar det jag maste trana pa att gora ibland. Ah va faaan! Jag ar i Canada och har det toppen toppen! Jag ar sa glad att det verkar vara fint vader hemma ocksa sa att det slutligen blev lite sommar i Jamtland!! Puss!

Kommentarer
Postat av: Malle

Vi blir så glada över alla dina inlägg:-) Här har vi varit på Jorlmässa och det har skitkul:-) Kram På Dig

2012-08-19 @ 01:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0