Fredag i hetta!

Idag hade vi 32 grader i skuggan och det var hett hett hett. Vi skulle ta en kort promenad till the mall & det var alldeles tillrackligt med en 15 minuters tur. Som tur ar sa finns det ju AC sa vi stannade ganska lange i kopcentrat. Jag gor som vanligt att jag tittar pa en massa saker som jag tanker kopa...men bestammer att jag ska kopa det lite senare...inga impulskop har inte! Jag lyckades iallafall glomma att stanga korken pa min vattenflaska jag hade i handvaskan. Sa jag tror att det ar bye bye kamera!! Den var dyngsur och gar inte att starta upp - mobilen verkade klara sig battre som tur ar. Sa klantigt!!
Nu har vi haft lite familjemiddag med huuuur mycket god mat som helst. Vi avslutade med applepie och homemade icecream...sa jag var tvungen att ga for mig sjalv en stund for att inte spricka...men nu vantar en gin & tonic pa mig...sa ciao!!!

Kommentarer
Postat av: Madde

Hett!! Här var det sommarvärme i helgen, för första gången i sommar, känns det som. Skönt var det i alla fall, men det var ju inga 32 grader direkt...!

2012-08-21 @ 20:36:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0