...efter lördag kommer en söndag...

I går fick jag umgås med Carina och några av hennes tjejkompisar. Superkul! Vi var på bio och såg en film som jag aldrig hört talas om. The queen of Versailles. Jag gillade den. Det är en dokumentär om en väldigt rik familj i USA som kraschar när börsen rasar 2008...intressant! Efter filmen gick vi ut och drack Mojitos och surrade...vilket resulterade i att jag inte somnade förrän i tretiden. Idag bidde det brunch och kaffe på stan, lite shopping och nu sitter jag på färjan tillbaka till Nanaimo...en timme försenad så jag börjar bli lite tröttis. Grå himmel men varmt ute...kallt som fasen med ac inne...jag roar mig med att läsa bibeln från IKEA...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0