Vilken Romresa!

Har varit å lämnat grabbarna i Görvik då. Känns lite konstigt att vara borta från dom i hela fem nätter och dagar! Usch. Värst för mig å Kalle såklart. Vet ju att det kommer gå hur bra som helst för dom att vara där. De har ju längtat som bara den. Å jag har längtat också, det ska bli så härligt att få åka iväg, bara jag och Kalle. Vi får väl se vad vi hinner med att göra och se där då. Finns ju hur mycket som helst. Men vi har kommit fram till att det går inte se allt, så vi ska absolut inte stressa och köa för att se nån "måste-se-sevärdhet". Vi tänkte äta och dricka nå gott, och se det vi hinner se och har lust med. Tror det kommer att bli toppen!!
Ha de toppen alla, det tänker vi ha! Kram

Kommentarer
Postat av: Jenny

Grabbarna kommer ha det jättebra i Görvik! Och åh vad roligt ni ska ha! Såg det där du skrev om inga måsten men ni måste se Colosseum och ta en bild så jag får se!!! Jag längtar efter dig också!

2012-04-25 @ 22:40:35
Postat av: Malle

Grabbarna har det toppen, är bara lite sura över att dom inte hunnit leka än!! Skola, dagis och teater sätter käppar i lekhjulen men i morgon kl 13.00 då, ja då jäklar ska de lekas =)

Njut nu!!!!!

2012-04-26 @ 22:05:25
Postat av: Lilian

Härligt att ni kommer iväg och med rätt inställning också!!:) Njuuuut!!! Kramar!!!

2012-04-30 @ 06:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0