Skolan

Jag vet att jag ofta skriver om mitt pluggande på bloggen, men det är så här att det är faktiskt ingen som är så intresserad och vill lyssna, så ni får försöka stå ut! Jag måste bara få skriva av mig lite ibland =)

Jag ska jobba hela veckan så jag har haft en inre stress, eftersom jag vet att skrivarbeten på 4000-5000 ord tar en sådan tid. Jag har funderat i flera dagar på vad jag igentligen tänkte när jag tog de här extra dagarna?! Men i fredags ringde jag dagis och bad att Martin skulle få vara till 17.00 så att jag fick åka hem när jag slutade kl 13 idag och fortsätta skriva. Satt även en par timmar i lördags och nu tre timmar senare har jag nästan gjort klart. Som vanligt så måste jag sova på saker så jag vet att klar är jag inte ....men nästan och det känns som en hel elefant har hoppas av mina axlar=)

Ett annat plus i kanten är att Fredrik lagade diskmaskinen igår så nu hoppas jag att den fungerar iaf tills han kommer hem igen. Han jobbar två veckor och är hemma en och nu är det första gången som det blir så. Innan har det legat kurser och annat som gjort att han kommit hem varje helg, men nu är den bistra verkligheten ikapp oss, men det kommer nog att gå bra det med. Det är dock lite jobbigt när han åker igen efter en ledig vecka för då har jag vant mig vid att ha honom hemma!!

Nu ska jag gå ner och laga middag, Martin och Julie kommer snart hem och är säkert vrålhungriga. Dom åker m Kin å Bitta båda två för Julie missade taxin idag, tror det är första gången sen hon började skolan. Ganska bra jobbat iaf=) Hon gick på jobbet och ringde hem, jag skickade henne på Villan och sen ringde jag och frågade om det var ok, vilket det var! Jag är så glad och tacksam över hjälp man får av sin omgivning ibland =) Tack säger jag bara!!


Kram

Kommentarer
Postat av: Madde

Va skönt att Du hunnit med att skriva det mesta. Men jag känner mig lite som en bov som ska lämna grabbarna till Dig. Vet ju att Du inte tycker det är besvärligt, men ändå.



Va skönt att han fixade diskmaskinen! Hoppas den funkar ett tag då! :) Vi ses på onsdag! :)

2012-04-23 @ 19:53:51
Postat av: Malle

Det är bara roligt att ha grabbarna, de vet du! :)

2012-04-24 @ 07:59:05
Postat av: Jenny

Det är roligt att läsa om dina förehavanden i studentvärlden. En annan har ju lämnat den för ett tag sedan! Så fortsätt, speciellt om det känns lättare. Jag vet att du kommer att skriva en jättebra uppsats för du är ju jättebra! Vad kan gå fel! Skönt med hel diskmaskin! Jag längtar tills jag får träffa er alla igen! Det är inte så länge kvar!

2012-04-25 @ 22:31:58
Postat av: Lilian

Instämmer med Jenny!!:) Kram på dig, superhjältinnan våran!!:)

2012-04-30 @ 06:33:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0