Rapportskrivning

Ja, idag skulle jag då skriva rapporten som ska göras..har lyckats få till 20 rader från lite litteratur som ska vara med!? Jag vet inte riktigt vad jag ska skylla på heller, får bara inget gjort! Jag vet iof att när F är hemma så blir det ingen ordning på mina studier, men idag har jag verkligen försökt! Ska även bestämma denna veckan vad "B- uppsatsen" ska handla om, även där ligger vi lite efter... Men ingen panik, det löser sig alltid.
Skönt att F är hemma, han lagar nu middag och sköter allt där nere och jag kan blogga och låstas att jag pluggar =)

Igår så fick Julie vara hemma från skolan för på söndagkväll hade hon feber, hon var dock pigg redan igår så på em åkte vi till mamma och grattade henne på födelsedagen. Idag är Jullan på skolan igen och dom har inte ringt så det har nog gått bra. 
Svårt att hålla dom hemma första dagen efter lovet för då längtas det ju tillbaka till kompisarna, lite svårt oxå att veta på morgonen hur dom igentligen mår!
Min förkylning sitter i, är så less nu! Ont i halsen och hes och så in i bangen trött, hela tiden! Men det är väl ingen mening att klaga, verkar inte gå över iallafall.

Kan berätta att jag hade "utvecklingssamtal" i morse med min lärare och med Titti, jag tror att det gick ganska så bra! Skulle vara intressant och veta vad hon igentligen tänker efter ett sånt här samtal. Men det är kanske lika bra att inte veta :D

Nu knorrar det i min mage, här vankas kyckling idag!!

Kram

Kommentarer
Postat av: Lilian

Hon tänker ju att du är bäst, såklart!!:D



Trist med förkylning!:o( Tror du att det kan vara influensan? Den hade jag och lille J och jag är fortfarande toktrött, vilket iofs kan bero på att jag vaknar varje gång jag vänder mig i sömnen eftersom det då gör tokont i mitt spräckta revben. J var lite tussig i morse igen, så M var hemma med honom.



Hoppas verkligen att du får krya på dig snart, för då får du säkert bättre inspiration och ork till rapporten! <3



Bamsekram!

2012-04-17 @ 21:02:05
Postat av: Madde

Har Jullan kryat på sig? Du då?

2012-04-19 @ 21:21:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0