Glad påsk!!

I morgon jobbar jag halvdag, sen tar jag lite påskledigt! Nästa vecka är Kalle helt ledig, och jag kommer också att vara ledig. Kanske jobbar någon dag, men vi får se vad som händer och sker! :)

Vi åker till Ålåsen i morgon, och hoppas på toppenväder! Såg att det skulle vara fint på söndag och ev måndag i alla fall. Tisdag och onsdag skulle i och för sig vara bäst väder med strålande sol och någon minusgrad, men jag tror att vi åker hem en sväng på måndag kväll. Vi får ju hem snickare på tisdag morgon, som börjar renovera badrummet, så då ville nog Kalle va hemma och hjälpa till. Så vi får se då vad vi hittar på. Kanske åker tillbaka till Ålåsen också, det beror väl på föret och hur vintervädret är. Vill ju kunna va ute och åka skoter och slalom, och grilla och mysa! :)

Ska bli så himla skönt med en nytt badrum! Har längtat väldigt mycket efter det!! Ska bli himla spännande i alla fall!!

Glad påsk på Er allihopa! Ta de lugnt me maten och godiset! :)

Kommentarer
Postat av: Jenny

Är faktiskt lite avundsjuk på Jämtlandspåsk! Här är vädret ganska tråkigt. Vi har iofs sol men det ganska kallt och blåsigt. Igår satt vi ute en stund men man var tvungen att ha jacka och pannband på. Det var mycket varmare när ni var här. Ska bli kul att se ert badrum när det är klart. Får dra en kik när jag kommer nästa gång :) Glad påsk på dig med!

2012-04-05 @ 23:19:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0